Strony

czwartek, 20 lipca 2017

Pierwsze w życiu zakupy w Lush

Oglądając filmiki z houlu zakupowego z Lush zawsze zazdrościłam Vlogerką tam zakupów :-) Bardzo ubolewam nad tym ,że Lush nie ma w Polsce . Nawet będąc w Berlinie miałam już nie raz wstąpić , ale zawsze jakoś odkładałam to na dalszy plan . 
Zawsze jednak gdzieś ten Lush odstawiałam w głowie ,żeby w końcu coś kupić . I kupiłam . Miałam okazje sobie coś wybrać . I ciocia dowiozła mi do Polski .  Pomyślałam ,że warto podzielić się tym co udało mi się wybrać . . 

  Poprosiłam ciocię ,żeby się spytała w sklepie jakie produkty najczęściej są sprzedawane . Więc kupiła mi to co poleciła jej Pani ekspedientka :-) Jak to ciocia powiedziała Pani polecała wszystko :-) 
Jednak jak kupione produkty mi się sprawdzą to na pewno wybiorę się w końcu do sklepu stacjonarnego .:-)

Chciałam Wam porobić od razu opinie maseczki i zdjęcia jak kule wyglądają po włożeniu do wanny :-) . Jednak stwierdziłam ,że to zajmie z kilka tygodni ,żebym mogła opowiedzieć co i jak . A tak naprawdę wszystkie kule użyć na raz to szkoda :-)
Obiecuję ,że zrobię osobny post z opinią i zdjęciami kul w wodzie .

Już kończę się rozpisywać i zaczynamy bo już nie mogę się doczekać ,aż się z Wami podzielę tymi perełkami .

  
Jak widzicie wszystko jest bardzo profesjonalnie zapakowane zresztą zobaczcie sami . Każdy kto chociaż raz miał do czynienia z Lush wie na pewno o czym mówię . Wszystko pachnie prześlicznie i wszystko pięknie wygląda . Mam racje ? 


Maseczka do twarzy głęboko oczyszczająca - Mask Of Magnaminty 
Ma przepiękny delikatny zapach mięty . Z tego co Wiem też jest bardzo sławna na Youtube . Zobaczymy jak sprawdzi się u mnie :-)
Maseczka ma 85 g.  kosztowała 8.95 euro 




Bomba do kąpieli - Sex bomb
Bomba ma 200g i kosztowała 4.95 euro


Bomba do kąpieli - Intergalactic
Bomba kosztowała 5.95 euro 




Bomba do kąpieli - Tisty Tosty
Bomba ma 95 g. i kosztowała 4.95 euro



Bomba do kapieli - Avobath 
Bomba kosztowała 4.95 euro 




Jestem strasznie szczęśliwa ,że mogę w końcu przetestować kosmetyki Lush . Dajcie mi koniecznie znać czy znacie tą markę i co warto kupić ? Będę Wam bardzo wdzięczna . 

Buziaki Anita :*



2 komentarze:

  1. Widzę, że zakupy fajne były :) Te bomby do kąpieli świetnie wyglądają i chętnie bym wszystkie je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń